HASTALIĞIMIN SEYİR DEFTERİ 16. BÖLÜM
< - Geri Dön Eklenen Yorumlar Yorum Ekle

2.5.2012:çrş: Ankara’da Duygu hanıma geldik. Beni gözlem grubuna aldıklarını söylediler. Yani ayda bir kontrole gideceğiz. Tekrar Konya’ya döndük.

10.5.2012: Tahlil sonuçlarını Aynur hanıma götürdük. Çok iyi olduğunu söyledi. Kemik iliği testini de kendisinin yapacağını söyledi.

16.5.2012:çrş: Bugün kemik iliği testi için Aynur hanıma gittik. Numuneyi aldı. Genetik laboratuarına gönderdi.

17.5.2012:prş: Kadir abim aradı. Testin 1. Bölümünün çıktığını kötü hücreden eser kalmadığını söyledi.  Çok sevindik. Şimdi 2. Bölümünü bekliyoruz.

22.5.2012: Testin 2. Bölümü de çıktı. Kötü hücreye rastlanmamıştır diyor. Kemik iğnesi zometayı yaptırdık.

7.6.2012: Aylık kontrole Ankara’ya geldik. Tahlillerimiz yapıldı. Sonuçları Duygu hanımdan aldık. Öğleden sonra Meral hocaya gösterdik. Sedimantasyon 86,diğerleri normal. Meral hocanın dikkatini çekti. “bir enfeksiyonmu var?” dedi.” 15 gün sonra Konya’da tekrar ölçtür “ dedi. Akşama Konya’ya geri döndük.

18.6.2012:Aynur hanımı bulamadık. Kadir abime yazdırarak sedimantasyonu ölçtürdük. Şimdi sonuç  48 çıktı. Çok sevindik. Duygu’ya telefon açıp söyledik. Ankara Başkent hastanesinden kemik emarı için randevu aldık.( 9.7.2012 saat 9.30 ). Babalar günü ve Bilgehan’ın yaş gününü beraber kutladık. Cihangir geldi, gitti.

23.6.2012-8.7.2012:Arkadaşım Celal şirin’in tavsiye ettiği  Alanya ‘da  kiralık yazlık eve gittik. Ev çok güzeldi. 3 oda 1 salon geniş bir mutfak ve büyük bir balkon eşyalar son model deri koltuklar çamaşır, bulaşık makinaları televizyon ve en güzeli sessizlik. Sadece uzaktan bir otel disko sesi. Apartmana ait büyük bir havuz. Denize 2-3 defa gittik. Çocuklarla hergün havuzdaydık. Ben bir defa denize girdim. Havuza hiç girmedim. Balkondan çocukları seyrettim. Batuhan’ın çığlıkları bana hastalığımı unutturdu. İki kere kaleye, 3-4 kez  Alanya’ya , bir kere de dere üzerine kurulan lokantalara gidip balık yedik. Cumartesi-pazarları da iki kere Cihangir gelip gitti. Evin rahatlığı tatilimizin güzel geçmesine sebep oldu. Bu rüya gibi tatilimiz 15 gün sürdü. Ve bitti.

9.7.2012: Alanya tatilinden döndükten sonra Ankara’ya gittik. Başkent hastanesinde kemik emarı çektirdik.

11.7.2012:Meral hoca ile görüştük. Emarı inceledi. Kemiklerde litik lezyon olduğu yazılıydı. “Bunlar öncekiler, yavaş yavaş düzelecek”dedi.  2-3 gün bekledik. Cihangir geldi.

14.7.2012: Cihangir’le beraber Kütahya’ya gittik.

15.7.2012: Gediz-Murat dağı pikniğine gittik. Bu sene Bilgehanlar, Tuğçeler, Tuğba’da vardı. Her sene bu organizasyonu dayım yapıyor. Kuzu çevirme ve yengemin höşmerimi çok güzeldi. En güzeli de akrabalarla görüşmek. Bunlar hepimize moral oldu. Seneye buluşmak üzere vedalaştık. Kütahya’da 2 hafta kaldık.

30.7.2012: Kütahya’dan Ankara’ya arabayı kendim kullanarak döndük. Meral hoca bizi hastaneye yatırdı. Çünkü vücudumun 2-3 yerinde şişlikler oluştu. 15 gün hastanede yattık. Tedavi sonucunda şişlikler kayboldu.  Kan değerleri düştü. 3-4 defa kırmızı ve beyaz kan aldık.

17.8.2012: Konya’ya geldik.

4.9.2012:Ankara’da velcade-kordexa-revlimit den oluşan bir tedaviye başladık. Bir kürünü Ankara’da hastanede tamamladık. Taburcu olarak Konya’ya geldik.

24.9.2012: Tedavinin 2. Kürüne başladık. Hastanede yattık. Kan değerleri, PLT sık sık düştü. Beyaz-kırmızı kan takviyesi aldık.

17.10.2012:Tedavinin 3. Kürüne başladık. Gene kan değerlerimiz zaman zaman düştü. Kan takviyesi aldık. 3. Kürün bitiminde 8 gün aradan sonra Meral hocaya maile ile bilgi verdik. 4. Küre başlamamızı, 6 küre tamamlamak gerektiğini söyledi.

12.11.2012: Hastaneye giderek 4. Kürün ilk dozunu aldık. PLT 37, Hg 10, hücre sayısı 1.1, WBC 3.86. Kan bulma işini kardeşim Ahmet Yılmaz’a havale ettim. Sağolsun asistanlarını, öğrencilerini getirmiş. Allah razı olsun. Seve seve gelip kan vermişler. Bilgehan’ın arkadaşı Özlem de okul arkadaşlarını  seferber etmiş. Allahım onlara böyle acılar göstermesin.

15.11.2012: Hastanede 2. Dozu aldık. PLT 25,Hg 9 böyle olunca kırmızı kan gerekti. Aldık. Kan merkezinde tamirci  Adnan bey gönüllü kan verdi. Sabiha mesaj atmış:

“Günaydın küçük bebeklerim. Ben yeni uyandım biliyor musunuz bu evde uyanmak bir travma benim için. Gözümü açtığımda Konya’daki odamda olacağımı düşünüyorum. Ama öyle olmuyor. Yaklaşık 600 km var aramızda. Ben de ne yapıyorum biliyor musunuz? Sizi özlediğimde gökyüzüne bakıyorum. Güneş ve bulutlar var. Onlar aynı anda sizin ve benim yanımda. Gökyüzümüz bir. Belki de birlikte sayılırız diyorum. Çok iyi motivasyon oluyor. Siz de deneyin. Sizi çok seviyorum.)”

Canım kızım, biz de seni çok özledik.

16.11.2012: Tam kan sayımı yaptırdık. PLT 22,Hg 11.7,WBC 5,hücre sayısı 3.1. Aynur hanım Pazar günü tekrar görelim dedi. Arkadaşlarla görüşüyoruz. Halis Öztürk, Dr. Ali Turgay aradı. Bizi oturmaya çağırıyorlar.

18.11.2012: Kan ölçtürmek için bugün Pazar Kadir abimin bölümüne gittik. PLT 15 diğerleri normal çıktı. Asistan Abdülkadir hemen beyaz kan istek formu hazırladı. Osman Ateş yeğenimizi çağırdık.  Sağolsun hemen gelip kan verdi.  Alıp saat 16 da eve döndük.  Bir günümüzü daha hastanede geçirdik. Buna da şükür.

22.11.2012:prş: 4. Kürün son dozunu aldık. Eve döndük. Artık Halil abimden bizi götürüp getirmesini rica ettik. Çünkü arabadan çıktıktan sonra koluma girilmesi gerekiyor. Meral hem araba hem benimle ilgilenemez. Sağolsun Halil abim götürüp getiriyor. Hamza-Cevher gelip gittiler.

24.11.2012:Cuma: “Öğretmenler gününüz kutlu olsun annecim babacım. Yıllar boyunca sonsuz çoklukta çocuğun gözlerinde ışık olmayı başardığınız,ve kazandırdıklarınızla onları farklı kıldığınız için başta kendi  adıma ve tüm öğrencileriniz adına size teşekkür ediyorum. MİNNETTARIM SİZE.)”  Diyen bir mesaj aldık Sabihadan. Böyle duygulu bir kızımız olduğu için gurur duyduk.

25.11.2012:pzr: İki gündür ishal başladı. Kuru çay içiyorum kesmiyor. Kahvenin üstüne limon sıkıyoruz olmuyor. Nişastayı çiğ yada pişmiş yoğutla karıştırıp yiyoruz. Hiçbir faydası olmuyor.

26.11.2012:pzt: İshal halsiz bıraktı. Hastaneye telefon edip haber verdik. Kadir abim ambulasla gelip bizi aldı. Hastaneye yattık. KİT te yer yokmuş. Bizi radyoterapi bölümünde yatırdılar. İshal çok yordu.

< - Geri Dön

Bugün :   199
Aktif :   199

Örnek Köy

Anasayfa | Makalelerim | Kitaplarım | Güncel | Anketler | Yazılarım | Tartışalım | İletişim | Ziyaretçi Defteri | Öz Geçmiş